jueves, 1 de mayo de 2008

Entrenament a Berga 27 d'Abril 08

Aquest matí, havien quedat a Olesa de Montserrat; un grupet que entrenem amb el Ricard Vila a Can Caralleu, per anar a fer un Caco de Volum i reconeixement del terreny de la marató de muntanya de Berga.
Un cop hem arribat i abans de començar a rodar, hem carregat les piles amb un tallat.
Desprès d'agafar els bidons, les barretes i els gels, ens hem posat en marxa ; eren les 9:15h del matí.
Seguint el recorregut de la Marató i la 1/2 marató; hem començat a pujar les primeres rampes, a l'alçada de Cal Nen, Km2 ens hem separat, fent dos grups;el Bernat i jo com volíem fer mes hores, hem tirat una mica mes ràpid; la Yolanda, la Cristina i el Carles que havien decidit fer el recorregut de la 1/2 marató, s'han quedat enrere.
La pujada a la Figuerassa dura; anàvem amb molta calma; continuem pujant, passem pel Santuari de Corbera km6 i per la font del Tagast, on parem per omplir els bidons i veure una mica. El bon temps ens acompanya avui. A les 11:15h per fi aconseguim arribar al Pedro 2051m; agafem la pista de baixada i tallem per els planells fins a Sant Miquel de Peguera on comencem una dura pujada a Rasos de d’alt o de Peguera; no hem recordava que fos tan dura!! enfilem l’ultima pujada forta del dia fins tornar de nou al Pedro.
Ara ens toca baixar; ens despistem una mica per trobar el camí ; preguntem a uns excursionistes ens indiquen el camí per continuar la baixada.
Arribem al tram de pista que es fa llarg i pesat; alternem amb uns corriols, passem pel Càmping font freda per encarar els últims 5 km; les forces comencen a ser justes.
Camí del Santuari de Queralt ens trobem a l’Alex un company que també entrena amb nosaltres i que estava fent el recorregut de la ½ marató; parlem una mica; i continuem escales a baix.
Deixem el Santuari enrere, i baixem per corriols i pista fins a Berga.
En total 5 hores, 32 km de caco i mes de 4.000 metres de desnivell acumulat, un bon entrenament.Tornem amb el cotxe de Bernat a Barcelona havent fet els deures.