domingo, 3 de mayo de 2009

ENTRENAMENT DE VOLUM A MONTSERRAT

Aquest matí he anat a Collbató, a fer un entrenament de volum per Montserrat; feia temps que no hi pujava i la veritat que m’ha anat molt bé en total 4h20’ i uns 1.600m de desnivell positius i 3.000m de desnivell acumulats aproximadament; recuperant les bones sensacions que tenia abans de la lesió.

El recorregut que he fet es circular ,amb sortida i arribada al poble de Collbató; seguint l’itinerari de la Cursa de l’Alba fins la capella de St.Jeroni; he fet les primeres dues hores.

Desde la Capella de Sant Jeroni he baixat per la Canal de Sant Jeroni(tram bastant tècnic de baixada) fins el refugi de Santa Cecília on he enllaçat amb el Gr4 pel camí de l’Arrel passant per, Pla de la Trinitat , refugi de Sant Benet, fins tornar de nou al Pla dels Ocells on he continuat baixant, per arribar al Funicular de St Joan.

En aquest punt es baixa per pista amb força pendent fins el pla de St Miquel on he agafat el camí vell de Collbató ( baixada que es fa també a la Cursa de l’Alba) fins arribar un altre cop al poble.