viernes, 2 de enero de 2009

CURSA DELS NASSOS

Com cada any; el dia 31 de desembre corro la San Silvestre a Barcelona; una cursa de 10 quilómetres d’asfalt; hem serveix com a test per sapiguer com estic de forma i l’entrenador ( Ricard Vila) pot portar un seguiment amb les dades que li envio.

Aquesta cursa no m’acaba d’anar bé; aquest any de nou vaig sortir enderrerit; i amb mes de 8.000 persones sino surts davant ja pots dir adeu a intentar fer un bon temps;
Els primers quilómetres els tinc que fer quasi parat; perque es imposible correr, paso el km5 amb 21:40’, com vaig sencer encara intento apretar una mica, vaig avançant corredors, arribo a la Av. Diagonal aquí intento recuperar el temps perdut però no hem serveix de gaire, ja que arribo a meta amb un temps de 44:16, temps real.


Recorregut

SORTIDA:
Carrer de la Selva de Mar amb passeig del Taulat.


RECORREGUT:
carrer de Llull – carrer de Provençals - Passeig de Garcia Faria - passeig de Calvell – carrer de la Llacuna – carrer de Salvador Espriu – plaça dels Voluntaris – carrer del Dr. Aiguader – plaça Pau Vila – Pla de Palau – avinguda Marqués de l’Argentera – Passeig de Circumval·lació – avinguda d’Icària – carrer de la Marina –carrer de Pallars – carrer d’Àlaba – carrer de Bolívia – carrer de la Ciutat de Granada – avinguda Diagonal – carrer de la Selva de Mar.

ARRIBADA:
carrer de la Selva de Mar amb passeig del Taulat.



Classificacions Oficials: http://www.championchip.cat/santsilvestre/res2008g.htm

No hay comentarios: