lunes, 7 de julio de 2008

Excursió Vall de Núria

Aquest diumenge he pujat amb el Bernat a Queralbs; on hem agafat el cremallera de Núria; per començar a fer l’olla de Núria des de el Puigmal.
La pujada al Puigmal a estat dura; i es que el cos encara recorda la pallissa del cap de setmana passat Andorra. Hem anat molt suau; el temps acompanyava, no feia gaire calor; uns 16º.
Amb 1h15 fem cim; i com feia vent no hem parat gaire; continuem per la carena, corrent a les baixades i caminant als plans i les pujades; anem fent cims, Finestrelles, Pic de Núria, Pic d’Eina, Pic de Noufonts i Pic de Noucreus; un cop baixem al Coll de Noucreus decidim baixar a Núria; es feia tard i teníem que reservar forces pels 3 cims de dimecres. La baixada fins a Núria la fem per Coma d’Olla enllaçant amb el Gr11, arribem a Núria just per agafar el cremallera de tornada.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Et felicito x la teva bona forma física i em doneu enveja! Encara recordo les "patejades" k feia, fa 15 anys, amb el meu grupet per Andorra i per les molt estimades valls de Núria! Ara, les meves sortides no són tan esportives, però la meva estimació per la muntanya segueix intacta.